een nieuwe reis naar gambia - Reisverslag uit Jiboroh Kotor, Gambia van Mirjam Abbes - WaarBenJij.nu een nieuwe reis naar gambia - Reisverslag uit Jiboroh Kotor, Gambia van Mirjam Abbes - WaarBenJij.nu

een nieuwe reis naar gambia

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

22 Februari 2014 | Gambia, Jiboroh Kotor

Dag allemaal,

Ik zit weer in Gambia. Dit keer voor zeven weken. Met mij zijn Liane, een collega en Job en Evelien, twee leerlingen meegereisd. Zij zullen de komende week met me meewerken op de nurseryschool in Jiboro.
Maar eerst zijn we dit weekend aan het vakantie vieren: zon, strand, excursie en lekker eten.
Morgen gaan we naar Jiboro en verheug me erop om iedereen weer te ontmoeten.

groetjes, Mirjam


  • 22 Februari 2014 - 21:31

    Ineke Dekker:

    Hoi allevier,
    Heel verstandig, eerst maar eens uitrusten. Doen we hier ook. Nu kijken we een Beatlesprogramma bijvoorbeeld. 50 jaar geleden een echte boyband. En ik was toen 12......
    Veel plezier daar.
    Groeten, Ineke

  • 22 Februari 2014 - 23:00

    Tim Wulffraat:

    Hoi Mirjam, Liane, Job en Evelien! Wat leuk, zo'n kwartet in Gambia. Als ik niet hier in Frankrijk zat, zou ik jaloers worden... 'k Moet je wat vertellen, Mirjam: in Bourbon l'Archambault staat het middeleeuwse kasteel van de Bourbons, aan de voet waarvan een mevrouw een piepklein boekwinkeltje drijft. Je kunt er ook een heerlijke kop koffie drinken en warm bij de kachel zitten, en dan daar wat zitten neuzen in de boeken. Je begrijpt dat ik er vaak kom. De laatste keer kreeg ik zelfs een hand van haar, ik benader het episch centrum van Frankrijk, het volgende stadium is 2x kussen (zonder vastpakken van de schouders...). Ja, waarom vertel ik dat nou? Wel, die mevrouw - Marian heet ze - vond ik al iets van jou weghebben: ongeveer zelfde leeftijd, open met dezelfde oogopslag. En daar kwam nog bovenop: ze heeft iets met Afrika. Dat hoorde ik later van anderen, dus ik ga eens vragen hoe dat precies zit. Je hebt me nooit verteld dat je een zus hebt, of is dit louter toeval?
    Hoe het hier gaat? Morgen ga ik naar Nevers Marianne(degene die ik 2x mag kussen met schouders vastpakken) ophalen. Ze heeft haar zus bezocht in de Berner Oberlandse bergen en heeft zich daar total kaputt geskied...

    Lieve vier, het ga jullie goed deze week! Tim Wulffraat

  • 23 Februari 2014 - 00:47

    Dieneke De Graaf:

    Hoi Mirjam,Liane,Job,en Evelien.
    geniet dit weekend van het strand en het lekkere eten
    Wij zijn een week vrij en ik ga in mijn huis de zolder opruimen.
    ik verheug mij weer op de reisverslagen,de komende weken.
    veel plezier daar.
    Groet Dieneke en Ellis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Op 15 oktober vertrek ik naar Gambia om daar drie maanden vrijwilligerswerk te doen. Ik ga werken voor de Stichting Care Foundation the Gambia. Ik ga daar naailessen geven aan jonge Gambiaanse meisjes en Engelse les op de school.

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 31120

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 14 Januari 2013

Gambia

Landen bezocht: