Video's Gambia - Reisverslag uit Jiboroh Kotor, Gambia van Mirjam Abbes - WaarBenJij.nu Video's Gambia - Reisverslag uit Jiboroh Kotor, Gambia van Mirjam Abbes - WaarBenJij.nu

Video's Gambia

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

09 December 2012 | Gambia, Jiboroh Kotor

Dit keer een berichtje van Lisanne, de dochter van Mirjam. Aangezien het internet in Gambia behoorlijk traag is, vroeg mijn moeder mij een aantal filmpjes op haar blog te plaatsen. Naast alle verhalen is het ook leuk om te zien hoe het Gambiaanse leven van Mirjam er daar uitziet. De filmpjes zijn links in het scherm onder het kopje Video's of onderaan dit bericht te vinden.

Groetjes,
Lisanne

  • 09 December 2012 - 22:28

    Marloes Vriens:

    Hoi Mirjam,
    Wat leuk om een wat video's van je leven in Gambia te zien. Een geweldige ervaring moet dit voor je zijn! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Marloes

  • 18 December 2012 - 10:26

    Dieneke De Graaf:

    Geweldig deze video's...........
    en die kinderen, prachtige beelden.
    Groet Dieneke en Ellis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Op 15 oktober vertrek ik naar Gambia om daar drie maanden vrijwilligerswerk te doen. Ik ga werken voor de Stichting Care Foundation the Gambia. Ik ga daar naailessen geven aan jonge Gambiaanse meisjes en Engelse les op de school.

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 31154

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 14 Januari 2013

Gambia

Landen bezocht: